Kérdése van? Gyakran ismételt kérdések

– Hogyan jutok a helyszínre? Parkolás?

Fundamenta Konferencia Központ
H-1123 Budapest, Alkotás u. 55.
Parkolásra a MOM Parkban van lehetőség. https://mompark.hu/szolgaltatasok

– Mikor tudok regisztrálni a helyszínen?

A regisztrációs pult nyitva tartása:
2024. május 15. szerda: 8.30 – 17.00 óra

– Letölthetőek az előadások?

A konferenciát követő héten e-mailben küldjük el a megosztható előadásokhoz való hozzáférést.

– Elérhető lesz a résztvevők listája?

A nyomtatások csökkentése érdekében, e-mailben küldjük el a részvevők listáját.

– A végleges programot hol találok?

A végleges programot a konferencia előtt email-en fogunk küldeni, illetve a honlapon fogja a letölthető verziót megtalálni.

– Milyen ruhát vegyek fel?

A rendezvényen nincs előírt öltözet, a hétköznapi, üzleti viselet jellemző.

– Kötelező viselni a kitűzőt?

Igen. A konferencia szakmai programjain, étkezésein (kávészünet, ebéd) kizárólag az előzetesen regisztrált vendégek vehetnek részt, akik rendelkeznek a konferencia hivatalos kitűzőjével, amelyben egyben a belépőjegyet is jelenti az étkezésekre.

– Kihez forduljak, ha kérdésem van?

A szervező csapat, az MLBKT Titkárság a konferencia helyszínén a regisztrációs pultnál elérhető lesz nyitvatartási időben, minden egyéb esetre az alábbi telefonszámon kérhet információt 20/294-3555.

– Hol nézhetem meg a konferencián készült fotókat?

A kongresszuson készült fotókat folyamatosan töltjük fel az MLBKT Facebook oldalára. Örömmel fogadjuk, ha Ön is elküldi az anita.benesch@logisztika.hu címre a saját készítésű fotóit!